Sad to be sick....


Vaa ska jag börja med aja... har inte bloggat så mycket på det sistone har varit sjuk hela veckan eller tisdag på skolstarten var jag där ! men hela natten inpå onsdag så skakade jag och hade frossa...
vaknade med illamående, huvudvärk, 40,1 graders feber och hade jätte ont i halsen. Så mamma hade ju  inte åkt till jobbet än så jag fick åka in till vård centralen och ta blodprov och så skulle dom ta någon typ träpinne rakt in i halsen sjukt äckligt för hållde på att spy inte kul!
sen fick jag reda på att det var halsfluss så fick antibiotika utskrivet så ska äta det i 10 dagar! så har typ varit hemma och mått sjukt dåligt och spytt första dagen ushh....

Just nu har jag hamnat i soffan framför the voice sverige, så ha en bra fredags kväll :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

sötnos! Också sjuk :(

2012-01-14 @ 21:51:17
URL: http://barasomjag.blogg.se/

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback