spring fashion

vår
Vad tror ni blir vårens trender? Jag tror färgerna kommer gå mycket i ljusa toner.. Primeboots kommer nog alla bära iår igen, snygga men känns lite segt att köpa de nu när alla sveriges ungdomar bär dom, dessutom fick jag ju mina bykoah boots i julklapp så dem kommer användas en hel del i vår. 
Campomaggi väska är något jag dregglat över ett tag nu, men är man som jag och har svårt att spara så kan Lovisa kan fortsätta drömma ett tag till.. Men ska verkligen försöka spara nu och så kan jag ju även önska mig den i konfa present eftersom jag konfirmerar mig i sommar. 
Även ray ban är ett stort craving inför vår/sommaren går ju i trend år efter år!
 

 


Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback