Äckliga pluggande..

Rent ut sagt fy fan för spanska och No ucsh ucsh ucsssh...tråkigaste ämna ja!! Sitter just nu och har sån äcklig ångest över att jag inte har pluggat på spanska förhöret imorgon och inte lämnat in en inlämning i NO som skulle vart inne idag... Tänker faktiskt inte bry mig skiter totalt om jag får F i dessa hemska ämnerna. Nu tänker jag gå och lägga mig och tänka på andra saker som inte handlar om att jag kommer få F på ngt böjningsförhör i spanskan. Tex att lyssna på Håkan Hellströms gamla låtar så härliga tack för att du och din musik finns!! och att jag fått mina käraste vans av mor min igår (tidig födelsedagspresent) jo jag är glad, invigde dom på streeten idag Dödssköna säger jag bara, marinblåa och så fina!!.. 
 

Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback