Nya skönheter får flytta in!

Yes jag vet jag har inte bloggat på säkerligen 2 veckor?! Så är det, är helt enkelt för lat och när jag väl känner för att blogga så orkar jag inte fota! Men nu ska ni få se lite nya skönheter som jag införskaffat mig för mina födelsedags pengar.. Skulle ju spara men det är inte sååå lätt ju...det finns så mycket godbitar i butikerna ju, så det är svårt att motstå!
Har införskaffat mig ett par nya jeans från G-star inne på MQ, har denna månad gjort sönder 2(!) par jeans.., tror aldrig jag gjort sönder ett par byxor innan men så kan det vara.. sitter iallafall riktigt snyggt.
Har även fått tag i ett fuck cancer armband, visst är dom fina? älskar det. Köp ett ni också så går 100 kronor oavkortat till cancerfonden för unga en otroligt bra investering.
Kärlek vid första ögonkastet, med en kofta. Jodå nya drottningen i garderoben, kolla vilka otroligt söta knappar den har Mmm..
Sist men inte minst denna enkla basic tröja från American Vintage.




Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback