AIR FORCE 1

Sorry guys för dålig update men jag updaterar när jag har tid och känner fört. Hela förra veckan var jag i Polen med tolerans så kom hem den sjunde. Sitter och pluggar hemsk biologi 27 sidor har prov imorgon och började plugga typ för en stund sedan, tagga F känner jag. Ska pallra mig till gymmet om en liten stund och träna får se hur det går när jag inte tränat på säkerligen 2 veckor..
Är bara tvungen att visa mina nya sköningar, Jagat dom som en galning på varenda hemsida jag hittat och av en slump igår morse. Så gick jag in på shelta och där bara så jag dom ståndes 1(!) kvar i min storlek så jag åkte in till stan när jag ändå skulle till dansen så sjuklans glad asså.. heehhe känn min lycka. så nu har jag ett par Air Force 1 i min ägo! 
 

Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback