Ett bra nyår 2013

Hoppas alla haft det roligt på nyårsafton och firat in det nya året med familj och vänner, kollat på fryverkerier och och ätit god mat! 
Själv har jag firat in det nya året med mina vänner Frida, Johanna & hennes lilla vovve Aiax. Mamma skickade jag iväg till hennes kompis så med oss firade hon inte..he he. Vi har kollat på fryverkerier och jag gjorde ett gott försök till att fota dessa fryverkerier, men det är jag inte direkt någon höjdare på om jag säger så. men ni får dom få bilderna som blev relativt lyckade.
Har ni några nyårslöften? Själv har jag några vet inte direkt om jag vill kalla det löften för då måste man följa det men mer för att må bra och så! .. Jag ska börja äta mer nyttigt och inte slänga i mig massa skräpmat utan att jag vet vad det är jag stoppar i mig.. ska även börja motionera mer, gärna ute i naturen. Ta vara på livets goda skratta mer och vara glad se saker positivt istället för negativt att man kan göra någonting roligt av livet. Jag ska börja satsa mer på skolan och se det man får i uppgift som en utmaning istället för att ge upp. 

Sen så vill jag även nämna att det är copyright på ALLA mina bilder, så om du vill låna en bild så fråga mig om tillåtelse innan.
 
och länka min blogg under bilden!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback