frukoststund har guld i mun

Jag sitter här och njuter av min goda frukost, bestående utav Macka, youghurt med rostade havregryn, linfrön, mango, blåbär och hallon, en stor kopp grönt te och egenpressad apelsinjuice. Det va inte helt fel denna studiedag det är oftast bara när jag är ledig jag hinner fixa en goda frukostar. När det är skola så tar jag en macka stoppar i mig och springer till skolan..
Jag hade ett riktigt bra inlägg jag tänkte publicera igår men så ville inte min kamera starta men efter en stund så fattade jag att det var batterierna som behövdes laddas haha..
sen så har jag även ingen header på bloggen för den försvann för ett tag sen bara sådär, så jag ska beställa en ny för jag är sämst på att designa bloggar!  haha konstingt inlägg mycket att säga med korta meningar hoppas ni förstår haha....
Har ni förslag på vad ni vill höra om i bloggen eller i bilder så får ni kommentera desto mer förslag desto mer bloggning! Ha en bra dag.
 

Kommentarer

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback