så som Lördagar ska vara!

Vaknade imorse av mamma som väkte mig, vi tog bilen till kungälv och sprang en runda uppe i Fontin. Det var sååå härligt, älskar att springa där uppe för det är så himla mysig skog. Är uppväxt där kan man säga hade väl en promenadväg på 3 minuter för att komma dit.. när man springer femman så är det en jätte fin vit stor "herrgård" som ser ut som ett slott och världens finaste faluröda lada som står på andra sidan ängen,  där skulle de ju inte vara fel att bo direkt!
Efter joggingturen tog jag en sväng på pingstkyrkans loppis & secondhand dom har ju flyttat till ett annat ställe så jag fyndade sötaste handblåsta glasklockan för en ynka liten femma så fiiin och ett riktigt kap..fyndade även en lerkruka som jag ska plantera luktärter i sommar .. Efter det tog vi en liten sväng förbi handeln och köpte med oss varsin semla, himla mysig lördag får jag säga och nu sitter jag bänkad med en kopp te och kemiboken i soffan. ha en trevlig lördag!
haha mer hjortar än semla i bilden..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Älskar din blogg

Hur mycket väger du

Svar: Tack!Hur mycket jag väger är väl ändå inte något som angår dig!
lovisamikaela.blogg.se

2014-01-13 @ 19:15:34
Postat av: MATILDA

Fina bilder :)

2014-01-18 @ 16:38:22
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: anonym

känner du elin lindqvist
ps: älskar din blogg

Svar: Tack! Nej jag känner henne inte, men jag vet vem hon är eftersom vi gått på samma skola flera år och i samma fotboll.
lovisamikaela.blogg.se

2014-01-23 @ 19:33:57

Design gjord av Amanda
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback